خانه / فیلم‌هایش / فیلم‌های کوتاه داستانی / احساس مشترک / راه‌یابی فیلم‌کوتاه احساس مشترک و فیلم‌نامه صفحه سپید به دو جشنواره خارجی

راه‌یابی فیلم‌کوتاه احساس مشترک و فیلم‌نامه صفحه سپید به دو جشنواره خارجی

فیلم کوتاه«احساس مشترک» به نویسندگی و کارگردانی محمد حسن ارجمندی به جمع فینالیست‌های جشنواره The In/Out Film & Video Festival 2016 پیوست و نشان Semifinalist را از این جشنواره دریافت کرد. فیلم‌های راه یافته به این جشنواره توسط دانش‌آموختگان دپارتمان فعالیت‌های اجتماعی و استودیویی دانشگاه هنر و طراحی موره فیلادلفیا داوری شدند.

 The In/Out Film & Video Festival 2016
The In/Out Film & Video Festival 2016

این جشنواره که در شهر فیلادلفیای ایالات متحده برگزار می‌شود وابسته به دانشگاه هنر و طراحی موره فیلادلفیا است که جشنواره امسال خود را با شعار «اخلاق، ادب و مقصود» در تاریخ اول و دوم مرداد ماه ۹۵ برابر با ۲۲ و ۲۳ جولای ۲۰۱۶ برگزار کرد.

semifinalist2016-2

همچنین و به تازگی فیلم‌نامۀ کوتاه انیمیشن«کاغذ سفید» نوشته محمد حسن ارجمندی به جشنوارۀ Fright Night Film Fest2016 راه یافت تا سرآغاز حضور فیلم‌نامه‌های این نویسنده و کارگردان در جشنواره‌های خارجی باشد.

این جشنواره -با سابقه‌ای بالغ بر ۱۰ سال برگزاری جشنواره فیلم و فیلم‌نامه- دورۀ کنونی خود را طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ نوامبر ۲۰۱۶ برابر با  ۵ تا ۷ آذر ۱۳۹۵ در شهر لویی‌ول ایالات متحده برگزار خواهد کرد.

شایان ذکر است پیش از این دو فیلم کوتاه نامه‌ای به آسمان و احساس مشترک به دفعات حضور و نمایش و راه‌یابی‌ به بخش مسابقۀ جشنواره‌های مختلف خارجی را تجربه کرده‌اند و در قاره‌ها و کشورهای مختلف به نمایش درآمده‌اند که سوابق راه‌یابی‌ این فیلم‌ها را می‌توانید در سایت شخصی ارجمندی مشاهده کنید.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

کلیپ بیت پژوهی، قسمت چهارم، به روایت صدیف کارگر، بیتی از دیوان حافظ(صراحی)

در برنامه چهارم بیت پژوهی با کارشناسی و اجرای صدیف کارگر بیتی از دیوان حافظ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *