خانه / فیلم‌هایش / فیلم‌های کوتاه داستانی / احساس مشترک / تندیس جشنوارۀ پاسارگاد در دستان محمد حسن ارجمندی

تندیس جشنوارۀ پاسارگاد در دستان محمد حسن ارجمندی

تندیس جشنوارۀ پاسارگاد در دستان محمد حسن ارجمندی (برای مطالعه این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید) http://arjmandifar.ir/?p=3198

محمد حسن ارجمندی در حالی با فیلم کوتاه «احساس مشترک» در«جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد» شرکت کرد که در آیین اختتامیه این جشنواره به عنوان یکی از کارگردانان برگزیدۀ مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر و تندیس پاسارگاد را از دست دکتر جنتی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- دریافت کرد.

 لینک خبر در سایت تابناک

این نخستین جایزۀ فیلم احساس مشترک پس از شرکت در جشنواره‌های مختلف خارجی و داخلی بود. پیش از این و تاکنون فیلم کوتاه «احساس مشترک» در ۶ جشنواره بین‌المللی حضور یافته که در آخرین حضور بین‌المللی خود در «نهمین دوره جشنواره بین‌المللی کودکان چینه هندوستان ۲۰۱۵» نامزد بهترین فیلم کوتاه داستانی این جشنواره شد.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، با حضور دکتر جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دکتر ابتکار( معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌ زیست)، دکتر مجید قاسمی (مدیرعامل بانک پاسارگاد) و برخی از کارگردانان، بازیگران، پیشکسوتان هنر و سینما و هنرمندان بنام از جمله رضا کیانیان، مرضیه برومند، کامبیز روشن‌ روان، بیژن بیژنی، رسول نجفیان، روح‌الله حجازی، فاطمه گودرزی، غلامرضا نامی و … جمعی از علاقمندان به هنر و سینما و همچنین شرکت‌کنندگان در جشنواره، اصحاب رسانه و گروهی از مردم برگزار شد.

 این جشنواره در ۳ محور اصلی “محیط‌‌ زیست و منابع طبیعی”، “تکریم خانواده و حقوق‌ اجتماعی”، “معرفی یکی از ویژگی‌های بانک پاسارگاد” و یک بخش جنبی با عنوان “ارسال ایده‌ها” برگزار شده‌بود.

تندیس جشنواره فیلم پاسارگاد

 در این مراسم که در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۴ و در محل سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، ضمن نمایش فیلم‌های برگزیده، از ده فیلم و ایدۀ برتر در هر بخش تقدیر شد و به برندگان لوح تقدیر به همراه تندیس پاسارگاد اعطا شد.

pasargad

در پایان این مراسم علیرضا قربانی به همراه گروهش گزیده‌ای از آثار علیرضا قربانی را اجرا کردند.

شایان ذکر است این فیلم به تهیه‌کنندگی ملوک عاروان(شرکت نگاه هفت) و در سال ۱۳۹۰ تولید شده است.

درباره‌ی admin

حتما ببینید

کارنامه حضور فیلم‌های «نامه‌ای به آسمان» و «احساس مشترک» در جشنواره‌های خارجی فیلم کوتاه تا سال۲۰۲۳

بیش از یک دهه است از سایت وزین Filmfreeway برای شرکت دادن فیلم‌هایم در جشنواره‌های بین‌المللی …

8 نظر

  1. تبریییییییییییک !!!!!

  2. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  3. سلام.خواستم بابت وبسایت
    خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم
    باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  4. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *