خانه / خرید آثارش / بازخوانی کتاب"علی(ع) خورشید بی‌غروب در رادیو

بازخوانی کتاب"علی(ع) خورشید بی‌غروب در رادیو

بخش‌هایی از کتاب «علی(ع) خورشید بی‌غروب» در تاریخ ۳ دی ۹۴ در برنامة فرآهنگ رادیو فرهنگ خوانده شد که در لینک‌های زیر می‌تواند این برنامه را بشنوید و دانلود کنید.

کتاب «علی(ع) خورشید بی‌غروب»، دومین کتاب چاپ شدة محمد حسن ارجمندی است. این کتاب در بردارندة دو بخش نثر ادبی و شعر در قالب مثنوی است. نویسنده در بخش نثر با بیانی ادبی، زبان حال آنچه پیرامون حضرت علی علیه‌السلام و در وجود ایشان بوده را بیان می‌کند در این بخش گاه از زبان ذوالفقار، سجادة نماز حضرت و کیسة انفاق ایشان و گاه از زبان صفات ایشان همچون علم، صبر و شجاعت و غیره را متن‌هایی عاشقانه را نگاشته است. در بخش شعر، نگارنده با انتخاب تعدادی جملات حضرت علی از کتاب نهج البلاغه و کتاب غررالحکم در شرح و توصیف هر جمله ابیاتی را در قالب مثنوی سروده است. این کتاب در سال ۱۳۸۴ توسط انتشارات درسا نشر پیشرو به زیور تبع آراسته شد.

برنامه فراهنگ کاری از گروه کتاب است که هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود و به معرفی کتاب به همراه پخش  موسیقی اختصاص دارد. تهیه کننده این برنامه مریم مقدسی و اجرای آن به عهده راضیه گرد کاهد و آرش فلاحت پیشه است.

[btn text=”برای دانلود این برنامه کلیک کنید” tcolor=#000 bcolor=#CCC thovercolor=#FFF link=”http://www.mediafire.com/listen/2xaq7xvfyfzjxn0/farahand-alikhorshid_bi_ghorob-3day94.mp3″ target=”_self”]

درباره‌ی admin

حتما ببینید

صدای کتاب صوتی «باتــو» در فیدیبو به گوش می‌رسد

کتاب غزل «باتو» سرودة محمد حسن ارجمندی که در بهار سال ۱۴۰۲ در انتشارات کتاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *